Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192877
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.05.2009 20:58 - Неочакван и неприятен инцидент по повод на една публикация на... Хайек
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageВ своя блог, наречен СВОБОДНА ВИРТУАЛНА АКАДЕМИЯ, публикувах известната студия на Фридрих Август фон Хайек ПРИНЦИПИ НА ЛИБЕРАЛНИЯ ОБЩЕСТВЕН РЕД. Отдавна се каня да публикувам най-ценното от моя електронен архив от книги, който съм събирал в годините - и благодарение на който съм това, което съм, като личност, като ценности, като идеи, като философ.

Дано имам повечко време да изпълня този свой замисъл, но ето, началото е поставено. Впрочем, и досега съм публикувал разни неща, но съм им изгубил дирята, а искам да организирам цялото това съдържание от ценни текстове, т.е. да си направя нещо като библиотека. Ще се опитам да поработя в тази насока тия дни.

Да, обаче като публикувах на части студията на Хайек, рекох заглавията на отделните части да ги сложа на едно място, чрез линковете, именно като направя сводна страница. Направих я, ала системата на blogger ме предупреди, че "изглежда съм бил произвеждал спам", даде ми смразяващо кръвта съобщение, че ще изтрие блога след 20 дни и пр. Явно разчете линковете към отделните части като "спам", и макар че до този момент във всяка статия съм слагал много линкове, сега кой знае защо системата реагира така. Даде ми наколко пъти проверка с едни кодове-думи на латински, които едва се четат, нали ги знаете? Абе неприятна работа, едва накрая, след 4 опита, сякаш системата се успокои. Наложи се да пиша и да моля да прегледат блога ми, имало ред до няколко дни да го прегледат и да решат има или няма спам. Така че ако при отварянето на блога се появява някакво странно съобщение, не му обръщайте особено внимание.

Този инцидент ме кара още по-сериозно да се замисля да пренеса блога си на собствено място, като си купя хостинг или как се казва там. Ако някой може да ми даде акъл в тази насока, ще му бъда благодарен. Нямам никаква представа какви възможности имам и дали няма да сбъркам, та затова ми се иска да получа консултация от по-сведущи хора.

imageАбонирайте се за първия и единствен блогърски вестник! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в немилост!


Тагове:   философия,   книги,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!